תיאור הקורס

תחום הפרסום באינטרנט הולך וגדל בכל רגע, יותר ויותר תקציבי פרסום מועברים לאינטרנט. מנהל קמפיינים Google AdWords הינו מקצוע מבוקש וניתן לראות דרישה ברורה לאנשי מקצוע מוכשרים בתחום. ב-Google AdWords קיימים שני ערוצי פרסום מובילים: רשת החיפוש של גוגל - פרסום ממוקד מילות מפתח המאפשר לנו להגיע לקהל היעד שלנו באמצעות מודעות המופיעות בזמן שהגולש מבצע חיפוש בגוגל. רשת החיפוש הינה ערוץ מוביל לפרסום באינטרנט. ורשת המדיה (GDN) -  רשת המדיה מאפשרת לנו להציב פרסומות באתרים, אפליקציות ווידאו שקהל היעד שלנו גולש. ברשת המדיה ישנה אפשרות לשיווק מחדש (Remarketing) כלי שיווקי מדהים. בקורס נלמד את הפרסום ברשת החיפוש וברשת המדיה במקביל כך שבוגרי הקורס ידעו להקים ולנהל פרסום בשתי הרשתות. במהלך הקורס לומדים ומתכוננים למבחני ההסמכה של גוגל. 80% נוכחות חובה, הגשת עבודות וביצוע משימות בכיתה, הגשת עבודת גמר.למסיימים תוענק תעודת גמר מטעם המכללה הטכנולוגית באר שבע.  

הנושאים הנלמדים במהלך הקורס:



משך הקורס

10 מפגשים בני 4 שעות שילמדו בין השעות
17:30-20:45, סה"כ 40 שעות.
מועד פתיחת הקורס:

פתיחה בקרוב פרטים במרכז להכשרה והשתלמויות


למי מתאים הקורס

  • הקורס בנוי כך שיתאים לחסרי רקע או בעלי רקע בסיסי בתחום האינטרנט
  • לאנשים הרוצים לפתח קריירה בתחום השיווק באינטרנט מתאים כהסבה מקצועית
  • לאנשי שיווק באינטרנט הרוצים לפתח תחום נוסף בסל הכלים שלהם
  • בעלי עסקים הרוצים לדעת לקדם בעצמם בגוגל בצורה יעילה ונכונה
  • למנהלי שיווק בחברות וארגונים הקורס יעניק ידע מעמיק וידעו לדבר את השפה עם נותני השירות לחברה

תנאי קבלה

• תפעול מחשב ברמה טובה
• אנגלית ברמה טובה